دانلود موزیک ویدئو Checkmate
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : یک شنبه 10 / 11 / 1393
نویسنده : Parnia BlueB

دانلود موزیک ویدئو کیش و مات یونگ هوا که با خواننده چینی JJ Lin همکاری داشته.

Download 720p

Download 1080p

بچه ها من سرعت نتم خیلی پایین اومده و به زور می تونم چیزی دانلود کنم.. این لینکا هم از سایت سانی فنز برداشتم.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: CN BLUE , Music Video , ,
برچسب‌ها: جونگ یونگ هوا , jung yong hwa , آلبوم سولو جونگ یونگ هوا ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
فروغ در تاریخ : 1393/11/11/6 - - گفته است :
سلام پرنیا جونم
همین که با اینهمه مشغله باز میایی به فکر بویسهای ایرونی هم هستی خیلیه
مگه سانی فنز فیلتر نشده بود من دربه در دنبال ادرسش پرنیــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــاجونم میتونی بهم بدی


پاسخ:چرا من با چی./لتر./شک..ن رفتم همون آدرس قبلیش! اگه آدرس جدید ساختن حتما میگم ;)


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!